Diaries ABOUT Facebook Twitter Ask.Fm +Follow

Perasaan Hampa :)
Wednesday, April 24, 2013 at 6:32 AM

Assalammualaikum warga blogger :)
27  April ni adalah hari jadi Didiy , mungkin ramai yang tak tahu bukan ?



Didiy just nak luahkan perasaan didiy ja la . perasaan hampa . dari segi Didiy dengar , 27 ni ramai orang nak turun nak sambut birthday Didiy , tapi bila fikir balik . sorang - sorang kata benda sama , iaitu " Tak janji lagi boleh pergi or tak " walaupun diorang kata macam tu . Didiy tetap akan senyum dan kata " Tak pe , Didiy paham " tapi hati ada terguris sikit sebab tak dapat nak sambut birthday Didiy , bila tengok saja budak - budak panas ajak hang out , ramai yang nak ikut . Kenapa ? 
satu pertanyaan yang belum di jawap .
Didiy dapat rasa macam birthday Didiy tak semeriah dah . Mungkin ? 
Bila fikir balik . Didiy just kata " Nevermind , I can do my self  " 

Maaf lah , lepas ni Didiy tak ajak dah siapa yang agak sibuk dengan kerja korang . 
Maaf sebab Didiy terlalu berharap sangat :)


- Jangan mengharapkan sesuatu yang boleh buat kita sakit hati :)
Itu sahaja la yang Didiy nak cerita , 
Thanks sesiapa yang membaca BLOG didiy . 
Assalammualaikum :)