Diaries ABOUT Facebook Twitter Ask.Fm +Follow

Kehidupan baru aku ♥
Friday, May 4, 2012 at 6:43 AM

Assalammualaikum kepada warga blogger :]
Dah lama tak update post .



Ramai jugak yang tertanya tanya , 
"Hang p mana lama tak nampak?"
jawapannyaa , aku ada kat umah laa ~ hahaha . tapi lepak satu tempat saja .
Wonder world 2 , i my place .

Ehem ehem , stengah orang jugak dok tanya .
Aihh , ramai peminat hang noh sekarang ni .
mungkin korang semua silap laa , tu semua sebaya adik adik aku saja .
depa yang banyak bantu aku semua ni :]

Tapi , hari yang paling aku bahagia ialah hari . .
2 may 2012 , di mana aku starting jatuh cinta dengan dia .
hee , nak taw ke sapa dia ? err , nak taw ehh ? 





Aku suka gambar ni ><''

Maaf , girl aku tak secomel girl korang ,
dan kami tahu , kami tak sweet macam korang jugak .
tapi aku sayang gila kat dia . hee .

DIa hak aku 

Dia milik aku
Dia dia dia .. err , okey -.-''

Tu ja yang aku sempat bagi taw . k chaw <3 hee ~