Diaries ABOUT Facebook Twitter Ask.Fm +Follow

● Masa berubah dengan pantas ●
Tuesday, March 20, 2012 at 1:13 PM

Assalammualaikumm   

 Dude , aku nak cakap somethink , aku tau hang dah buat fake reley ngan dia , tapi awat hang tak bagi taw kat aku dulu ? nak bagi aku sakit hati dulu baru hang g taw ? pasal status hari tu , jangan dok terasa sangat , aku dok kata kat ex aku . bukan hang . aku tau ex aku dok cita bukan-2 pasal aku . tapi aku taw gak . aku mengaku aku salah . lepas hg baca status aku . aku tau hang mesti gosip pasal aku . aku dah kenal hang lama la " dude's " bukan aku tak kenal hang lansung .


Aku memang dah tahu dah benda ni akan berlaku kat aku jugak 1 hari nanti .
Aku tau ni semua salah aku . aku ingat lagi kata - kata seseorang tuhh . "kalau hang kecewakan dia , memang sukar untuk terima balik" tapi tak pa la , aku redho apa yang berlaku kat aku . 
Aku dapat agak yang dia benci kat aku . . .

❒ Dalam blog dia , gambar aku tak dak langsung .
❒ Cara chatting yang berbeza .
❒ cara senyuman palsu dapat aku lihat .
❒ status dia membuat aku rasa macam kecewa sikit .
❒ tak dak berita langsung pasal dia .
❒ kirim salam pun tak dak .

Maaf , yang kat atas ni bukan saja - saja nak cari kesalahan dia . tapi secara jujur .
Aku pun ada buat salah jugak , bukan tak pernah buat salah . but the wayy . dalam hidup aku .
aku couple , cuma sekali ja yg aku mintak putus . yang lain tuh semuanya mintak break , tapi bukan aku .
aku terlalu sayang kat dia dalam hati walaupun aku banyak kawan perempuan . sampai aku dok cerita pasal dia kat orang len . mungkin sekarang ni aku patut hidup berdikari tanpa bantuan sapa - sapa .


Awak , semoga awak bahagia selalu . belajar la dahulu baru bercinta . sebelum kata - kata terakhir didiey . . 'Lilin yang menyala akan terpadam jua tak lama lagi'


Assalammualaikum semua .