Diaries ABOUT Facebook Twitter Ask.Fm +Follow

__Penat Penat Penat__
Friday, March 4, 2011 at 11:51 AM

Assalammualaikum kepada orang  - orang yang tak penat tuh .
hurmm ,
Didiy nak cerita tentang apa eh ?
ohh ya , cerita tentang hari 4 march 2011 
haha , hari paling penat bagi Didiy (tapi ada la hari paling malang gak)
semalaman Didiy tak tidur , sebab pe ?
sebab Didiy ada kat cc , 
biasa la , kami di gelar budak CYBER ,
Hahaha , buang duit kat Cyber Cafe ja la kerja Didiy ,
korang nak taw Didiy kerja apa ?
kerja di GSC gurney pulau pinang ,
orang luar negeri tuh ..
alang - alang sudah sampai ke penang ,
apa kata datang ke Gurney plaza ,
syok wow ~ hahaha .  


Hmm ,  Time aku kerja saja , Didiy sentiasa rindu kat seseorang ,
adehh , korang mesti tya "Siapa?"
siapa lagi kalu bukan Era .
Hahaha , siapa tak sayang bini ooii ..
Time Didiy tengah wat kerja *sambil msg , hebat tak ? 
Didiy ada suruh era calling Didiy time malam ,
haha , dia accept punya ,
Malam tuh , 12.34 AM 
Era dah call , hee ~
happy sangat dehh ,
tapi malang nya ,
hahahaha , Didiy kena marah ngan "my kambing" pulak ,
hahaha , tak pe .. Didiy taw salah Didiy juga ;)
Kami pown b'sembang punya sembang .
sampai kul 2.42 pagi *err.. awal tidur
kami pown habis bersembang .

Aa... nak cerita tentang apa lagi eh ?
eh eh , Didiy san .. bukan setakat ni ja ka ?
"Didiy : alamak .. a'a laa.. "
 hahaha , Didiy sudah mereng lee :P
anyways , tu ja cerita DIdiy yang ada 
sekia...n..
eh eh , lupa pulak , sebelom Didiy offline 
Didiy ada Edit picture ,
tak taw cantik or tak ,
ikut nasib laaa ~ ^^

 
P/S:Cuba tekan gamba tuh :)


Tak cantik kan ? 
hahaha , my ungly face face face face ~
Okey la semua ,
Didiy chaw lu ,
Assalammualaikummm :)