Diaries ABOUT Facebook Twitter Ask.Fm +Follow

Hidup menderita dengan suasana .
Tuesday, February 22, 2011 at 9:45 AM

Assalammualaikum kepada budak blogger :)
bismillah ..

Didiy ingin mencerita tentang kisah Didiy ,
ia tidak mengena yang mati ataw yang hidup :)
Secara jujur , Didiy hidup dalam kesusahan
iaitu duit ,
ayah ialah penyiaga barang iaitu
Cermin mata dan kipas angin ,
kadang - kadang laku
kadang - kadang tidak langsung .
setiap hari ayah Didiy berkerja dengan titik peluh demi
anaknya iaitu Afrizal Fadilah
Hmmm ..
bukan senang nak hidup dengan aman dan damai
bahagia , munkin mengambil masa untuk kita
fikirkan bukan ?

Didiy tahu selalunya Didiy menghampakan ayah Didiy
selalu menghabiskan duit ayah ,
kalau habis dengan makanan tak pa la .
ni kedai game yang Didiy habiskan .
Didiy tahu , Didiy banyak menghabiskan duit
dengan "Games , games games".
Dalam setahun munkin Didiy boleh dapat
RM34100 jikalau Didiy tak guna duit
itu untuk "Games".
jangan sangka Didiy terlalu teruk .
sebab , ramai lagi orang lagi teruk dari Didiy ,
Contohnya , Berjudi , Mabuk , Dadah ..
Didiy berani sumpah tak pernah mengambil benda -benda
teruk macam tuh . korang kena la percaya cakap Didiy .
kebanyakan ada juga orang mengatakan
mata Didiy agak kusyuk macam orang mabuk ,
tp , munkin diorang tengok time
Didiy mengantok ataw tak tidur langsung ,
kadang - kadang Didiy tak tidur 1 hari
sebab apa ? sebab yg sama ...
iaitu "Games , Games"
Didiy tahu kalu kita menghadap komputer 24 jam
sure rabun ,
sebab itu Didiy rabun jauh ,
dan ramai orang mengata Didiy sombong bila berjumpa .
diorang tak tahu Didiy bukan jenis orang yang sombong ,
disebabkan Didiy seorang rabun jauh ,
Didiy tak dapat lihat orang itu dengan jelas ,
Didiy takut silap orang .
Kepada semua orang , Tolong jangan katakan sombong
kat Didiy , Hope semua tahu perasaan Didiy .

Jangan mempersendakan Didiy
Jangan permainkan perasaan Didiy
Jangan kecewakan Didiy

Hanya Allah sahaja yang tahu perasaan Didiy
"Ayah , Maaf kan Afrizal"
"Kawan - kawan , maaf kan Didiy"